23 Ocak 2010 Cumartesi

sadece gecen dünlerden gelen bir gazete sayfası getirdi seni bana
cok eskiydi cok kirlenmişti
biri üstüne bardagını koymuştu
izi kalmıştı köşesinde sararmış
bir digeri üstünü karalamıştı
sıkıcı bir konuşma anında mutlaka
digeri bir parcasını koparmış sallanan masanın ayagına koymuştu bilinmez
ama ne kadar yoketmeye calışsalarda
bana en temiz, en okunmadık,en yırtılmadık
yeri kalmıştı
aldım, katladım cebime koydum
her yere geldi benimle senden habersiz bir çare
kirletmedim,yırtmadım
cerceveletip duvarıma asacaktım
duvar kıyamadı senle beni ayırmaya
sadece tasıdım kalbime en yakın en ulaşılmaz yerde
yıllarca
simdi okunmuyor yazıları
şimdi silindi resimleri
ben ezberlemişim seni
her köşeni
o okuyamaz seni
bilimez derinlerini
bir ben okurum
bir ben inerim her mevsim
kuyundan ilk suyu bir ben tasıma doldurur içerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder