20 Ocak 2010 Çarşamba

Tutamazsın sadece görmelisin...

daha da derine daha da derine.ne yapıyorsun orda? balık tutuyorum.tutmak ister misin sen de? sacma tutamayacagın balıgı niye tutmaya calışıyorsun ki? tutucam belki nerden biliyorsun? biliyorum işte ben senin geleceginden geliyorum ve inan o balığı tutamayacaksın? gidicek o güzel balık senden. yasayacak hiç yaşamadığı kadar cok. sen sadece gectigi suları görebilirsin. yedigi yemeklere görebilirsin belki ama o balığı tutamayacaksın.İçtiyi suyu görebilir miyim peki? balıklar su içer mi? etrafın suyla doluyken hatta bir insana göre su ile boğulurken, suyu içmemen mümkün mü? yazıyorsun yine sacma sapan. ne demek oluyor bunlar. gecen de martılara takmıştın.şimdi ise onlara yem olan bir balığa. balığa takan sensin bence.ben sadece bir balık istiyorum o kocaman okyanustan sadece bir balık.tamam istemeye devam et.başka balıklar olacak, yakalayacaksın onları ve hayatları senle tanıştıkları noktada altüst olacak cunku hayatları senin oltanda son bulacak. ama o istedigin parlak,pulları güneş ışıgında dans eden balık yok artık.tutamayacaksın onu.asma suratını sadece güneşe bak, o güneş ki her canlının tüylerini sana güzel gösteren. havaya bak, suya bak hatta toprağa. görüyor musun? neyi? neyi dedigin noktada görmüyorsundur aslında ya da görüyorsun ama benim görmeni istedigimi mi görüyorsun acaba diye bana soruyorsun. sadece bak görmeni istedigim bir şey yok cunku.benimle asla aynı seyleri göremezsin.herkes farklı bakar dünyaya.ben bir agaca bakıyorken sen coktan agactaki kuş yuvasına asık olmuşsundur belki de.o yüzden başkasının görmeni istedigini degil senin görmek istedigini gör.ne görmek istiyorsun simdi? O balığı görmek istiyorum. Olmadı işte ben sana o balığı unut demedim mi? onu yakalayıp yiyemeyeceksin demedim mi? onu yemeyecektim ki zaten.alıcaktım onu bir akvaryuma koyacaktım.sadece benim olacaktı.sadece benim... o akvaryumda yasayamazdı zaten.okyanusa asık bir balık nasıl akvaryumda yasasın. o özgür bir balık. ben onun özgürlüğünümü alıyordum peki? tabi ki alıcaktın.sana baglı olmak kolay mı zannediyorsun, sen bile kendine baglı degilken? simdi unut ne görüyorsun onu anlat bana. bak böyle deyince kendimi bir psikologun koltugunda oturuyor gibi hissettim.bana terapi mi uyguluyorsun caktırmadan.istersen cocukluguma da inelim ne dersin? yok o kadar inmeye gerek yok.bak ya beni de sasırttın ne psikologu.burda iki arkadas konusuyoruz.ben senim aslında.tamam arkadasım ne görmemi istiyorsun? ben o kadar boşuna mı konuştum ben bakmanı ve görmeni istiyorum evet.fakat ne görecegin sadece senin elinde. hadi gör artık...


Z.C

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder